Aktiebolaget ska jobba med produktutveckling samt konsultation inom kreativitet, marknadsföring och affärsutveckling. Verktyg som vanligen används är disciplinerna design, film och fotografi, reklam, industridesign och musikproduktion enskilt eller i kombination med varandra som delar av kampanjer och processer.
2024-03* | 2023-03* | 2022-03* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 146 | 748 | 707 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -184 | 26 | -75 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -220 | 13 | -77 |
Årets resultat (tkr) | -220 | 13 | -77 |
Summa tillgångar (tkr) | 116 | 159 | 215 |
Antal anställda | 1 | 1 |
2024-03* | 2023-03* | 2022-03* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 146 | 748 | 707 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -184 | 26 | -75 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -220 | 13 | -77 |
Årets resultat (tkr) | -220 | 13 | -77 |
TILLGÅNGAR | 2024-03* | 2023-03* | 2022-03* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 10 | 23 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 116 | 149 | 192 |
Tillgångar (tkr) | 116 | 159 | 215 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-03* | 2023-03* | 2022-03* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | -154 | 66 | 53 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 248 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 22 | 93 | 162 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 116 | 159 | 215 |
2024-03* | 2023-03* | 2022-03* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-03* | 2023-03* | 2022-03* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 146 | 707 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -126.0% | 3.5% | -10.6% |
Soliditet | -132.8% | 41.5% | 24.6% |
Kassalikviditet | 527.3% | 160.2% | 118.5% |
Aktiebolaget ska jobba med produktutveckling samt konsultation inom kreativitet, marknadsföring och affärsutveckling. Verktyg som vanligen används är disciplinerna design, film och fotografi, reklam, industridesign och musikproduktion enskilt eller i kombination med varandra som delar av kampanjer och processer.